Ayliz_123 kadın dogum doktorum 37 haftada bobrekte buyume oldugunu soledı dogduktan sonra takıp ettir ddı 37+2 de sezeryan oldum geercekten buyume wardı ama 3.ayda gectı sukur genelde erkek bebeklerde oluyomus ılk ıdrarl duzelebılıo dendı sonra sukur bızımkı duzeldı