duygulu62 36+5 olduk . 21 marta gun verıldı doğum ıcın . Çok streslıyım🥴 ama korku sıfır 😀 genel anestezi olucam . Sizler gün aldınız mı ? Bu heyecanı nasl atlatırız tarih alanlar 😀?
alcang duygulu62 35+5 benimde 28 Mart spinal olcam 3.doğumum ne yaşayacağımı bildiğim için çok gergin değilim ama yoruldum
Fatmahmet63 duygulu62 ben de 3 gün önce doğurdum spinal sezaryan çok rahat geçti inşallah seninde kolay geçer 🙏🏻
feyza0806 duygulu62 benimde 35+4 bugün normal bekliyorum dün kontrolüm vardı bebeğin kafası aşağıya baskı yapıyomş doktor biraz dinlen fazla hareket etme dedi ama bu aralar zaten Boyle hep bi bitkinim bacaklarm ayaklarm hep ağrıyo sizde nasıl gidiyo 😏
Pptya duygulu62 bizde 24 Mart a gün aldık sanırım bizde genel anestezi olucaz sağlıkla kavusalim inşallah 🥰
G_s05 alcang merhaba bende 35+5 im bana da sezeryan tarihi 28 Mart verdiler aynı duyguları yaşıyoruz 🥲🥲
Ayse_35 feyza0806 sizle aynı Haftalardayz benim bugünlerde karnım sertleşiyor, uzun süre ayakta ve hareketli olduğumdan kaynakli olduğunu düşünüyorum sizde var mı böyle bir şey. Haftaya Çarşamba kontrolüm olacak doktora soracağım 🤔
Ayse_35 duygulu62 35+4 olduk. Ay sonu diye tahmin ediyorum ama sancınn gelmesini bekleyeceğim. İkinci normal doğumm olacak.
feyza0806 Ayse_35 evet zaten karnım sertleşince canım çok yanıyo resmen çocuk otur der gibi kasıyo kendini ben dün doktora soyledim normal dedi baskı da olduğu için çok fazla ayakta kalma dedi bana
Barlas_mom duygulu62 36+5 günümüz aynı benim de 22 Mart 🥰 hem heyecanlı hem tedirgin hem mutlu tarifsiz bir duygu karmaşası hissediyorum çünkü hamilelik gerçekten uzun bir maraton ve sonlara geldik sabırsızda hissediyorum 🙏🏼 11 gün nasıl geçecek bilmiyorum gerçekten 😟
Lebriz Barlas_mom bizim de 22 Mart görünüyor 🥰 ikinci dogumum ama stres heyecan korku bir arada 🤭 sağlıcakla alalım hepimiz kucaklarımıza inş 🤲
Teadora duygulu62 37+4 günümüz yok ikinci gebeliğim normal bekliyorum yıne 🌸 bakalım ne zaman gelmek isterse paşamız
Aysun1981 duygulu62 37+5’den selamlar 🖖 normal doğum bekliyoruz. Dün kontrol vardı, 3500 kg olmuş. Artık her an gelebilir dedi ama henüz nişan vs yok. Sırt agrisi, bel agrisi, kasıklar vs derken uyku yok 2 haftadır. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🧿🥰
Pptya Elifff17 maşallah sağlıkla gelsin inşallah kaç kilo doğacak merak ediyorum 🥰 ne kadar kilolu olursa o kadar iyi elde tutması vs 🙈