yavuzhan1707 Bugün saat 2 buçukta randevum var sürekli kasılıyorum ne oluyor bu nst sancım Çıkarımı böyle olunca belimde kasıgımda şiddetli degil ama sızı şeklinde agri oluyor Ve iç bacaklarıma krap gibi agrilar giriyor 38+4 üm bilgililer yazabilirmi