Kızlar merhabalar. Ben happy kidste bir anneyim. Belki isteyen vardır diye yazıyorum. Happy kidste 2. El satış başlığı altında vivense mavi örgülü ahşap beşiğimizi satılığa çıkardım çok çok uygun, aldığımız fiyatın aşağısına. Ve sadece 3 ay geceleri kullandık. Happy kidste kullanıcı ismim @tontisbebegim gelin orada konuşalım burada yasak malum😂