babypoemnur kolaymı o kadar kemik açılıyor daa 🤗 Allahın bize verdiği bir lütuf,güçlü oluyor insan o an.Bebişi gördünüzmü bitiyor zaten.Unutulmasa insan bidaha düşünürmü ? Ben ilkinde bağırdım çağırdım sezeryna alın,kesin çıkarın diye,hatta çocgu bile istemyorum bakmıycam dedim,nerden yaptım bidaha yapmam dedim.Bi koydukar karnımın üstüne,yüzüne bakayım nasıl güzelmi dedim elledim hemen 😁 çok güzel ama göstermiycez sen böyle böyle dedin dediler 😁 onun üstüne bidaha hamileyim 7 gün kaldı uygulamaya göre 🤷🏻♀️😁 Allah bu gücü her kadına vermiş korkmayın 🤗