hamisbirben bir avm çalışanı olarak şöyle söyleyebilirim sürekli sağlıklı şeyler yiyemiyorum 30 haftalık olduk hala çalışıyorum ve canım çektiğinde hamburgerde yiyorum hiç bir sıkıntı oluşmadı çok şükür genelde evden getiriyorum ama o kadar kafaya takıp sürekli dikkat ederse insan kafayı yer gibime geliyor 😂