Birisi riskli gebelik mi dedi😇 ocak ayında şiddetli kasık agrısı ve akıntı ile hastaneye gittim doktor benden smr aldı idrar testi yaptı ve kan aldı muayenede yoğun akıntıyı gördü fitil başlattı agrı kesicide yazdı gönderdi beni 1 hafta sonra gel bütğn tahliller çıkmış olur dedi. Kontrole gittiğimde gözün aydın hamilesin dedi ve alttan ultrason ile ile baktı keseyi gösterdi ama smr testin iyi degil hpv pozitif dedi ve hpv dna için tekrar sürüntü alındı benden . 2 hafta sonrası hpv dna sonucunda hpv tıp 66 pozitif çıktı akıntılarım arttı düşük riskinden dolayı her haft bana iğne yaptı doktorum ve progestan başladı günde 3 defa fitil halinde. Test sonucuna göre kanser taşıyan bir hücreye sahipsin gebeligi riske atan bir akıntı mevcut benden kolkoposkopi istendi bunun içinde tam kapsamlı araştırma hastanesine yönlendirdiler beni kolposkopi sonucunda hastalık daha yeni üremiş ve rahim agzım temiz çıktı. Ama 1,5 ayda bir smr alınacak düzenli takibi yapılacak dendi bu arada kasık bel agrılarım devam ediyor progestana devam geçen pazartesi doktora gittim yine kontrole bebegin eşinin tam rahmin agzına yapıştıgını düşük riskinin ve kanama riskinin yüksek oldugunu kanama oldugu taktirde acil çapaya veya cerrahpaşa acile gitmem gerektigini söyledi doktorum bana ilişki ocak ayında zaten yasaklanmıştı geçen günde egilme uzanma yürüme ayakta durma herşeyi yasakladı maalesef bende hem sevinç hem üzüntü hem ne olacak nasıl olacak bebek iyi olacakmı düşğnceleri içerisinde günlerimi geçiriyorum allah yardımcımız olsun