Gozzy Yenidoğan için emzik ve biberon önerisi olan var mı? Phillips Avent e bebekte indirime girmiş. Kullanan var mı memnun musunuz? Neye dikkat edilmeli alırken?
Barlas_mom Gozzy Bende avent aldım hem biberon hem emzik canım. Anne göğsüne en yakın oymuş meme reddi olmaması açısından emzik içinde ortodontik olması iyi çene damak yapısı açısından ben öyle tercih ettim 🥰🙏🏼
Estrella Gozzy canım ben birçok araştırmam sonucunda emzik olarak Philips Avent , biberon olarak da Lansinoh aldım
Gozzy Deletedmom_10 Birgul Barlas_mom çok teşekkür ederim cevapladığınız için. Hangi boy tercih ettiniz peki? Kaç ml olandan yani? Ve uçları da farklı mı acaba biberonda ve emzikte?
Filiz123465 Emzik Philips avent aldım biberon henüz almadım eğer ihtiyaç olursa almayı düşünüyorum diğer çocuklarımda sadece anne sütü yeterli gelmişti biberona ihtiyaç duymamıştım çünkü
Deletedmom_10 İçinde bpa olmamasına dikkat edin Mümkünse cam olsun Anne göğüsünden uzaklastırmayan anne bebek dostu emzirme dostu ürünlerden olsun Bunlar avent - chicco - mamajoo
Deletedmom_10 Gozzy Chicco naturalfeelign 150 ml 0 ay+ Var bende İlk başta 150 ml den fazla Almayın. Ucuda 0+ veya 0-6 ay olsun anne göğsü şeklinde olanlar bu yazdığıma bakınca anlarsanız zaten
Birgul Gozzy 125ml olanı aldım ilk başta. Uçlar tabiki aynı olmuyo zaten emzikte de 0-6 ay diye ayrılıyo