Ayseyllmz KİZLAR 3.5 yaşında oğlum var. ikinci çocuk istiyoruz doğum kontrol hapını 2 senedir kullanıyorum doktora gittim hem muayene oldum hem de çocuk istediğimi söyledim paketin ilk haftasında olduğunu söyledim yani bir hafta önce de adettim bana paketi bitir dedi sonra yapabilirsin dedi ultrasonda baktıktan sonra ya da neyse paket şimdi bırak dedi devam etme dedi iki gündür içmiyorum hap ama tekrar kanamam başladı . Bu kanamadan sonra çocuk yapabilir miyim yoksa bir ay daha beklemem mi gerekiyor.. kanama bildiğiniz adet kanaması gibi kesik kesik değil.. bildiğiniz bir şey varsa söylerseniz sevinirim yardımcı olur musunuz 🥺🥺
edibudu Ayseyllmz 5 yil kullandim dogum kontrol hapi o bir donguye sokuyo sizi adet kanamasi gibi kanama normal. Cunku gorevi donguyu duzene sokmak. O yuzden keser kesmez vucut adet dongusunde zanneder ve adet olursunuz. Bunda bisey artik kullanmayacaksaniz adetibiz duzene girer ve artik cocuk yapmaya engel bi durum kalmaz. Ben 2 ay sonra hamile kaldim hemen
DMMC Ayseyllmz bende biraktiktan 7 ay sonra hamile kaldim zaten birakir birakmaz hamile kalinmiyor diye biliyorum en az 6 ayla 1 yil arasi galiba
Lale__123 Ayseyllmz o hapı braktıkdan sonra 3 4 ay ara ver bn braktım hemen kaldım düşük yaşadım hormonlar braz toparlansn
Ayseyllmz edibudu hmm anladım yani bu adet bitince ilişkiye devam hamile de kalabilirim bı ihtimal demi🤔 yoksa 1 ay beklemek mi lazım çocuğa bı zararı olur mu yani bebeğe
Ayseyllmz edibudu şuan adet kanaması bitince ben korunmasız şekilde ilişkiye girsem olur yada olmaz demi yani beklememe gerek yok demi 🤔🤔
Ayseyllmz DMMC anladım siz hangi hapı kullandınız ben qlaiirista ? Yani inşallah nasip kısmet seneye taşımaya denk gelmesin diye acele ediyoruz😂😂 3 aya kadar hamile kalamazsam seneye Ağustos da fln çocuk yapmak zorundayım 🤔😂😂
edibudu Ayseyllmz o hap gunluk korur suan adet goruyorsun ve birakinca artik korunmasiz iliski yasayacagin icin olabilirsin hamile. Yumurtlama donemlerini takip et ona gore olma ihtimali yuksek baska bir skintin yoksa ve nasipse insallah
Uzay1907 Selam ben de 3,5 senedir qlarisita kullanıyordum kasımın ilk haftası kutum bitti, kullanmayı bıraktım doğurganlık günümde hamile kaldım şuan 17.haftamızdayız :)
Dark Ayseyllmz konu ile ilgili bilgim yok ama hapı birakinca kanama yapıyor onu biliyorum. Ben olsam bir sonraki adetimi beklerdim açıkçası