Kızlar son adetim 11 şubat bir sonraki adetim de 18 Mart. Bu ay mfk denedik. Ama ben 7 martta regli oldum ki benim düzenim 35 günde bir oluyor. Bu ay ise 11 gün erken olup 25. Günde regli oldum. Kanamanın rengi normal. Sadece normalde maks 4 gün sürerken şuan 5. Gündeyim hala lekelenme oluyor. Artı olarak sabah bulantılarım, iştahsızlığa, bel ağrım, ufak kasık ağrıları ve tahammülsüzlüğüm var çok çabuk sinirleniyorum. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi? Yerleşme kanaması olsa benim 21. Gün yumurtlamam oluyor genelde ama 25. Günde kanama oldu. Böyle bişey başınıza gelse ne zaman test yaparsınız?