Gul_ozkan Elhafnurrr 1 hafta sonramı 217 çıktı bana da şuan sağlık siz gibi dedi son adet tarihine göre dedi 1 hafta sonra çağırdı
Elhafnurrr Gul_ozkan evet cnm bı hafta sonra 215 çıktı bı hafta sonra 297 çıkti.dış gebelik yaşıyorum bugün tekrar test verdim 175 düştü
Gul_ozkan Elhafnurrr ya bu işler gerçekten çok karışık insanı mahvediyor üzüldüm senin adına bana da son adet tarihine göre sağlıksız gebelik dedi değerime göre benn dyorum geç döllenme olabilir kabul etmuyorlar
Elhafnurrr Gul_ozkan Rabbim hepimize sağlıklı gebelik nasip eylesi inşallahn sağlıksız olunca hep bı umut olumlu bakmaya çalışıyoruz kaybedince çok üzülüyoruz hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻🤲🏻