Karelinannesi Kızlar gebelik için kan testini aile hekimime vermiştim hamile olduğumu biliyor 4 haftalıkken gitmiştim. Ama o gün bugün ne ben gittim ne onlar aradı. İlk muayene ne zaman olmalı ? Onlar mı arıyor? Şuan 15 haftalığım
Ynme Karelinannesi Tüm hamilelik boyunca üç kere filan arıyorlar çok bişey bekleme canım öyle ilgili değiller 😂
Melek-12 Karelinannesi kalp atışı duyulduktan sonra aile hekimine gidip ebe takibi başlatılmalı kalp atışı duyulmadan gebelik başlatılmıyor aile hekiminde
CansuDRY Karelinannesi Ben alıyorum hep. Ama almasanız da muayene ederler sanırım. Mhrs uygulamasından alıyorum.
SeldaEroglu Karelinannesi ilk sen gidiyorsun hamile oldugunu soyluyorsun onlar gerekeni yapiyo onlar aramiyo sen kayit yaptirdiktan sonra onlar msj yada arayarak seni cagriyolar kontrol yada asi icin
Nilist Benimkide ne arıyor ne soruyor. Ben bu gün gidip kendim 2. Doz tetanoz aşımı vurdurdum e gelmişken kan idrar vereyim dedim. Çok umursamaz. Sinir oluyorum.
2bebe1gebe Karelinannesi her sağlık ocağı bu şekilde mi bilmiyorum ama bizimkisi söyle 19 haftalikken ilk tetenoz aşısı kağıdı attığım için hatırlamıyorum 2. Tarihi ama 23 haftalık yazıyordu diye hatırlıyorum 2. Sonrasında 34-38 hafta olmak üzere 2 kere muayeneye çağırıp tansiyon ve bebeğin kalp atışına bakıyor Bi aletle bunu doktor değil ebe yapıyor o yüzden randevu almak gerekmiyor bizde
Pembekurdele Karelinannesi aile hekimi ebesine gebelik kaydi actirmalisiniz bir takim sorular sorup kilo tansiyon ölçumü yapip 20 li haftalara tetanoz asisi ve kan tahlili icin gün verecektir diger asiniz da ondan 1 ay sonrasinda olacaktir