Arkadaşlar merhaba, 6+2 hamileyim. Bi kaç gündür akıntılarım biraz arttı ve bulantılarım başladı. Bugün az bişe açık kahverengi-bej rengi bi akıntı farkettim. Çamaşırıma geçmemişti peçeteye silince bi damla kadar gelmişti. Doktoruma yazdım ama henüz cevap gelmedi. Koku, ağrı, kaşıntı, tahriş yok. Sizde yaşadınız mı? Normal mi acaba korktum 😔😔😔