Sinem044 Kızlar merhaba doktor arayışındayim evime yakın olarak da bu hastane var gerçekten memnun kaldığınız doktorları yazar mısınız?
ogrencianne35 Sinem044 çok kötü bir hastane umarım içinize sinen bir doktor bulursunuz. ben hayat hastanesinde doğum yaptım doktorum da hayat hastanesine yakın plaza da embiye yılmaz çokta memnundum öneririm 🙏
Demirssmomm Sinem044 reşat veya raşit emin değilim 🤔 birde kemal bey var. Bildiğim iyi eski köklü doktorlardan. Ama fiziki olarak hastaneden memnun kalır mısınız bilmiyorum, yol geçen hanı gibi, özel konforu yok
prensannesi1649 Sinem044 ben normalde çekirge doruğa gidiyorum evim yakın diye bı defalık oraya gittim gereksiz yere yatış yapildi ve gece boyunca ne bı hemşire nede yarısını yaoan doktor hiç bı şekilde kontrole gelmediler sadece ilk yatış yaotiginda bı defa nst istedi bı defa da kan tahlili yüksek tansiyondan dolayı yatış yaptı ama hiç tansiyonuma bile bakilmadi imkan varsa başka hastaneye git
Sinem044 ogrencianne35 bir arkadaşım da önerdi oni doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz doktor bulmak zormuş gerçekten
ogrencianne35 Sinem044 ben haziran da doğum yaptım 3750 di o zaman 200 de korona testi ücreti verdik gece doğum yaptığım içinde ekstra 400 lira aldılar.
ogrencianne35 Sinem044 @kayraninannesii ama arkadaşım da embiye hanıma gidiyor doğum ücreti o öğrenince yazar belki size 😊😊