Kızlar 33+1 haftadayım. 50 kiloydum hamileliğin başında şimdi 67 kiloyum. Ben hiç kilo alan biri değildim. Ya şaka gelir bazısına ama resmen serçe parmağımı bile bükerken ağrıyor. Kemiklerim ağrıyor,sırtım, belim,kalçamın içi. Covid değilim çünkü bu ağrı 4. Aydan itibaren var. Hızlı bir kilo aldığım için mi böyle yoksa hamilelikte normal mi bu ağrılar?