Belki görmüşsünüzdür bi tarif var. Sarımsağı fırınlayıp yumuşayınca tereyağ, maydonoz, sarımsak karışımını ekmeğe sürüp kaşarla birlikte fırında pişiyor. Dün akşam bunu yaptım en az 1 baş sarımsak tüketmişimdir. Gebelikte az tüketilmesi gerekiyormuş korktum açıkçası🥺