Kızlar dün doktora gittiğimde aşılama için 23mm di folikül o yüzden iptal edildi çatlamaz kiste dönüşür yüksek ihtimalle demişti doktor ama ben dün de bugün de ovulasyon yaptım sizce çatlıyor mu?İnş çatlar kistle uğraşmak istemiyorum bir de😣
https://www.hizliresim.com/s99wsoz
Üstteki dün saat akşam 6 gibi yaptım alttaki bu sabah