Merhaba anneler 😍 bugün 14 gün oldu dogum yapali çok şükür hersey yolunda ama sağa sola dönüp uyumakta güçlük çekiyorum kalkarken yine canim yanıyor ama ilk günkü ağrılar gibi değil. Rahatsız ediyor beni bu ağrılar ne zaman geçecek çok bunaldım artık yüz üstü yatmak istiyorum yan yatmak istiyorum ama olmuyor 🤭 ne zaman rahatlarım anneler sizin ağrılar ne zaman geçti 🥲