Biz 37 haftalik olduk normalde doktorum 38 de yapacakti ama biraz sancim vardi o yüzden bugün yaptı ve inanın asla anlatıldığı gibi korkunç bi olay değil tamam herkesin acı eşiği farklıdır ama acı falan yok kendinizi kasmayın doktorumun dediği psikolojik olarak kendini hazirlarsan ağri da olmaz hafif bi karin ağrısı oluyor ve inanin hepsi bu kadar hiç korkmayın