Minnakyavrum benim kahverengi lekelenme 2 hafta kadar sürdü bir iki kez de pembe gibi geldi. Sonra test yaptım pozitif çıktı ama yerleşme kanaması değilmiş düşük tehlikesi var dedi ilaç iğne vs başlattı istirahat verdi ilişki yasak dedi ağır kaldırma yükseğe uzanma kendini kimseyle kıyaslama falan dedi, kanama alanı hala var. İlk gebeliğim tecrübesizim çok korktum. Herkeste aynı değil tabi ama mutlaka doktora git kontrol edilsin. Hiç bir kanama gebelikte normal kabul edilmiyormuş. 9 ay kanamalı gebelik geçirenler var bu forumda. Her hamilelik farklı oluyor 💕