Deletedmom_10 Sinem044 Aah ah o kadar takmıştım ki bu konuyu 5+2 de gittim 6,5 mm dedi kucuk sanki dedi korktum vs .. ama meğer normalmiş . Baya araştırdım hemşireyim. Gebelik kesesi mm + 30 = gebelik yaşını vermeli (Döllenmeden sonra geçen günü )
Deletedmom_10 Sinem044 Sakın takmayın zamanla büyüyor . Bol istirahat Muz süt kaşar yumurta yani saglıklı herşey Güzel bir beslenme ile hızla büyür bende öyle oldu boşa takmışım
Sinem044 Derinalya35 benim gözüktü canım kalp atışını da duydum ama kesemiz küçükmüş biraz geç döllenme olabilir belki birşey dedi mi doktorun
cnsl_tyfr Kizlar bende 6+2 yim bugün daha hiç doktora gitmedim hava şartları malum bi de kizim var 14 aylik birakacak kimse yok en azindan 7. İnci haftada gideyim kalp atışını da belki duyarim dedim doğru mu yaptim bilmiyorum bugün çok halsizim
Sinem044 esradgn123 tam bilemiyorum ya söylemedi bende sormayi unuttum haftaya gidicem tekrar kontrole
Cey8Cey Hamra58 bende de öyle oldu geçen hafta gittim. 6+2 karından baktı 1,44 cm gebelik kesesi gözüktü içi bomboştu 🥺 haftaya Cumartesi 8+1 oluyo ozaman bakıcak yoksa boş gebelik dedi.
Miragee Hamra58 alttan muayne zararli değil kizlar bazı konularda önceden mudahele gerekebilir ..doktordan iyi bilemeyiz
Cey8Cey Miragee bahsetmedi ultrason fotoğrafında da gözükmüyo yolk kesesi, belki gözükse içim biraz daha rahatlayacaktı.
mgcyldz Deletedmom_10 Bende 5+1 de gittim doktor kese küçük vs hiç demedi. Ben eve gelincr bir bakayım dedim GS 3.70mm yazıyor nerrden gördüm de araştırmaya başladım bilmiyorum. O zaman benim kesen yok denecek kadar küçük yani bilmiyorum doktor hiç demedi böyle bir şey hatta hafta ile uyumlu dedi. 6+1 e denk geliyor o zaman tekrar cagardi işte hayırlısı ama çok taktım bende