Nur_3961 Nasil atlattiniz bu dönemi kizlar çok ağrım var sürekli sağmaya çalışıyorum ama yani 30 dk sonra yine aynı rahatlık gidiyor
Nazlimom Nur_3961 sıca duşa girin göğüslernize masaj yapin emzirmeden öncede süt kanallarının açılması için masajlar var ondan yapabilirsiniz göğsünüzü C şeklinde zeytinyağ ile masaj yapabilirsiniz
Merve-0535 Nur_3961 sıcak su altında masaj yap canım. Duş da saçlarını göğüs üzerine koyup tara. Ve bol bol sağ. Saatini beklemeden. Vede lahana yaprağı koy. oda iyi geliyor. Baktın daha rahatsz ediyor. Mastit olmadan doktorun ile konuş. Antibiyotik veriyor. O hemen geçiriyor. Yoksa devam ederse daha ağrılı olur. Ve ateşlenme yapar sana
Ipek99 Nur_3961 duşta saçlarını göğsünün üstünde taramak, masaj yapmak, bol bol emzirmek ve sağım yapmak iyi geldi. Koltukaltı pozisyonunda emzirmek beni çok rahatlattı bebeğin altına yastık koyup deneyebilirsiniz.
Halime0638 Nur_3961 ben hala mastitim atlatamadim dogum yapali 21 gün oluyor hala geçmedi bi sagmayi bıraksam tas gibi oluyorlar ağrıdan duramıyorum ben hemen doktora gittim antibiyotik tedavisi baslatti dayanabildigim sıcaklıkta havlu koyuyorum üstüne sonra hemen sagmaya başlıyorum damarlar yumusadigi için süt daha iyi akiyor sagarken iyice öne egilceksin dik oturma bacaklarini ac arasindan iyice öne agil göğsün assagiya sarksin doktor ne bebek nede pompa sadece uc damarlsri acabilir one iyice egilip sagarken yukardan ucuna dogru bastirarak ilerlemesine yardimci olcaksin dedi gerçekten de sadece ucu açılıyor egilmedigin zaman ama egilip masaj yaparken sagdiginda bi kaç güne açılacağını göreceksin bende o kadar tikanmiski sagdigimda o damarda toplanan sütler top top çıkıyordu süzdürüyordum doktora gitmediysen gitmelisin mastit ilerlerse tehlikeli olabilir
Nilufar_1996 Evet sıcak suyla duş ve bol bol sağ iyice boşalt pompa al. Mastit olursan sütun iltihaplanması o çok fena birşey
Nur_3961 Nilufar_1996 şuan hepsini yapıyorum canim teşekür ederim evet inşallah ilerlemez çok korkuyorum
Nilufar_1996 Nur_3961 pompayla mi sagiyorsun sagdan soldan yanlardan sıkarak sağ şişlik varsa onuda ovala öyle sağ sütünü boşalmasina dikkat et yumuşak olur boş olunca
Merve-0535 Nur_3961 yine internetten bak bı ina canım. Ama dolap da bekletip. Soğukken koyuluyor. yanlış hatırlamıyorsam. Yine de emin olmak için bir bak
Nur_3961 Nilufar_1996 tamamen boşaltabilmek o kdr zor ki bende aşırı fazla süt üretiliyor sagiyorum sagiyorum saatlerce 15 20 dk geçiyor hoop geri şişlik
Nur_3961 Halime0638 çok teşekür ederim öyle sagmayi deneyeyim canim gittim doktora antibiyotik kullanıyorum şuan
Belacivciv Nur_3961 Sıcak kompres yapıp emzirin sonra sağın en son soğuk lahana yaprağını sarın göğüsünüze, geçer inşallah. Çok canınız yanıyosa içebiliyorsanız parol içebilirsiniz
Hosgeldinbebek Nur_3961 kıyamam ya geçen hafta yaşadım berbat bir ağrı. Masaj aleti vardı evde bizim titreşimli, onunla masaj yaptım, sıcak duş aldım. Havlu ısıtıp koydum sürekli, elektrikli sağma makinasıyla boşalttım öyle rahatladım. Masaj çok fayda etti
Nur_3961 Hosgeldinbebek masaj aletini bende deneyeyim canim çok sağol sana da geçmiş olsun inşallah benimde geçer
Halime0638 Nur_3961 gerçekten farkı gorceksin iyice egil öne bastira bastıra masajini yao sağ güzelce bak tıkanıklık artinca süt azalıyor benimkide seninki gibi foşur foşurdu bi ara oh rahatladım bitti diye sagmayi biraktim tekrar tıkandı sakın birakma sürekli sağ
Nilufar_1996 Nur_3961 olsun canım ne güzel buzluk poşeti al süt için stok yap sonra azalıyor bebek büyüyünce bizim 19 gün sütüm azaldı başta benimde aşırı sütum vardı sağıp sağıp veriyordum bebeğe emerek boşaltamadigi için şimdi pek doymuyor gibi emiziriyorum bir saat olmadan uyanıyor acikiyor sanırım. Sen sürekli sağ buzluğa at 20; gün sonra azalabilir seninde. Bugün denemek için sagdim zar zor 60 gram çıktı sütum akşama 50 çıktı başta benimde 250 gram falan çıkıyordu o zaman bebeğim 25 30 gram içiyordu şimdi daha fazla istiyor
Nur_3961 Halime0638 sezeryan doğum yapalı 5. Günüm öne eğilmem dikislerimi bayağı zorluyor ama elimden geldiğince deneyeceğim çok sağol