Gzm23 Evrim1906 ayyy bende 1 haftadır riskli durum var diye stres yaptım o daha kötü yapıyor demek ki stres yapma aya çalışacağım
Cemileorhan41 @Ebruesila doktor sorun görmüyorsa sancı veya herşey normal gidiyorsa 39 olabililiyor gelişimi güzelse 38 de de alabiliyor
Nursmom Ebruesila Merhaba benim gozumdede var ama qmeliyat olmadim. Goz doktoru qmeliyatli oldugunuz icin mi sezaryen onerdi. Ay cok sormus olucam ama goz ameliyati nasil gecti suan gorusunuz nasil? Ben cok korkuyorum olmaya😬
Ebruesila Nursmom evet gözden dolayi sezeriyan dedi çok şükür bameliyattan sonra çok iyiyim karşımdaki insanı çok tuhaf görüyordum