Ebruesila bana erken geldi canım ilk doğumda doktorum 39+2’de doğuma çağırmıştı ve salı günü ikinciyi doğurcam o da 39+1 olcak,normalde 38+0’da sancım ve kasılmam çıkmıştı nstde ve doğum olabilirdi ama doktorumun prensibi 39’u muhakkak beklemek oldu her zaman.