edis22 Arkadaslar benim dr tetanoz asisiyla ilgili hic bisey bana soylemedi. Suan 21 haftadayim bu haftalarda uygulaniyormus. Bu asi nedir? Herkesemi uygulanir? Uygulanmazsa nolur?
Edadrmz edis22 aile hekimine sor canım onlar yapıyo çünkü son 5 yıl içerisinde olmadıysan 2 doz yapıyolar
cnn34 edis22 aike hekimine gebe kaydını açtırmadın mı canım? onlar çağırıyo ne zaman ne yapılacak bi kağıt veriyolar hastanelerde yapılmıyo sanırm sağlık ocağı yapıyo hemen randevu al git yarın 😊
eslemsi edis22 2 foz yapiliyor 30 haftada yapiliyor bugun gidicem 20+3üm. Saglik ocagi hemsiresi cagiriyor mesaj atarak
Villanelle Herkes 2 doz yaptırmalı. Sezaryende veya normal doğumda atılan kesiler veya dikislerden mikrop kapamak için öneriyorlar. 20 ve 24.haftalar civarında yapılıyor aile hekimi hemşiresi tarafından
edis22 cnn34 kimse yonlendirmedigi icin benimde ilk gebeligim hic bilgim yoktu. Geldim saglik ocagina insallah yaparlar
Ozlm0916 Canım onu saglik ocaginda yaptiriyorsun 20 haftalikken vurulacam bende saglik ocagi yaptirman gerekiyor dedi ben yinede emin olmak icin doktoruma sordum oda yaptırmamı söyledi
eslemsi edis22 yapmaz mi çok yapiyor günlerce uzerine yatamiyorsun kolunun benimkinde agri var oyle kullanamiyorum rahatca kolumu birkac saattir boynuna kdar agriyor
alparslansmommm Aman allahım birinci dozumu oldum kol ağrım şiddetli bi şekilde tam bir hafta sürdü öbür dozu pazartesi olacağım korkuyoruuum😭😭😭😅