Ya bugün doktor kontrolüm var 35+5 günlüğüm ama erken doğum riski vardi ciger gelirditiri falanda olmuştum bebegim oynuyor ama hep ağrılarım var malum istanbulda her yer kar su an doktor da yakın 15 dakka arabayla ya muayenesi de çok yoğun bir yandan gitmek öğrenmek istiyorum bir yandan kar korkutuyor beni sizce ne yapmalıyım kizalr