Hanımlar 7 Mart’ta nişanım gelmeye başlamıştı ve bebeğimin kilo alımı 3 haftadır durmuştu suyu da azalıyordu. Doktor ayın ‘10una kadar doğum kendisi başlamazsa suni sancı ile başlatmayı deneriz’ demişti. O 2 gün boyunca evde adaçayı içtim, hurma ve armut yedim, yürüdüm, merdiven inip çıktım, evi çömelerek gırgırladım, yerleri sildim, pilates topunda sürekli egzersiz yaptım. Veee ayın 10unda sabah hastaneye yatış için geldiğimde kendi sancım 10 dakikada bir düzenli geliyordu, Açılmam vardı. Yatışım yapıldı suni sancı yok denecek kadar az verildi. Akşam 20:30da çok az bir kesi ile normal doğumum gerçekleşti hamdolsun 🥰 hikayemi sizinle paylaşmak istedim belki evde doğumu bekleyenlere moral olur 💜