Pazartesi özel hastaneye gittik orada kese de bebekte göründü bir hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktor. Dün de devlet hastanesinde randevum vardı oradaki doktor keseyi gördü ama bebek yok içinde dedi. Daha önce böyle bi durum yaşayan var mı. Çok endişeliyim