star3star benim doğal yoldan olan bebeğim karnımda öldü 2.5 aylıkken kürtaj oldum. Genetik test vs derken bay ara verdik, yeniden denemeye başladık olmayınca aşılama denedik 2 kez onlarda tutmadı. Tüp bebeğe başladık ara vermeden bu ilk denememiz. 13 yumurta toplandı, 5i 5.güne geldi ve tek transfer oldum 2 tane yüksek kalite olanları dondurduk. Çok bekledim çok savaş verdim kendimle, eşimle ama sona geldik inşallah. Biraz sıvı birikmesi vardı vücudumda transfer güni ohss gibi yumurta sayım çok olduğu ve ben biraz zayıf olduğum için, hamile kalınca hastanede yatabilirsin dediler sizin var mı fikriniz bu konuda