Gokhansongul Kizlar 12+0 olduk ben çok sırt üstü uyuyorum uyku halinde sonra fark edince sağa ya da sola yatıyorum sizce bir sıkıntı olmaz değil mi simdi
Nazlimom Gokhansongul 20. Haftaya kdr istediginiz pozisyonda yatabilirsiniz 20 ye kadar karnınız cıkarsa karnınızın üstüne yatmayın tabi 20 den sonra sola yatmayı öneriyorlar bende gece ister istemez sağ tarafa yatıyorum uyanınca sola dönüyorum sağa yatınca hareketini hissetmiyorjm bebeğin sola yatınca hareketleniyor
Gokhansongul Nazlimom çok teşekkür ederim canım şuan zaten hiç bir şey hissedemiyorum ki bn sadece ara ara kasık ağrısı bel ağrısından başka🥰
Bebekgeliyor-20 Bende istediğim gibi uyuyorum şuan genelde son 3 ay dikkat edin diyolar gerisinde anne nasıl rahatsa zaten aksi durum olursa ille anlarsın cinsiyetini öğrendiniz mi
Byznrklc61 Genelde sol pozisyonda uyumanın kan akışı açısından doğru ve faydalı olduğu söyleniyor. En faydasız pozisyon sırt üstü yatışmış diye bilgisini edindim ama tabi ki bebeğe zararı olmayacaktır kendini düzeltiyorsan:)
Gokhansongul Byznrklc61 bende onu düşmüştüm ama uyku halinde bilmiyor insan nasıl uyuduğunu ama fark edince hemen düzeltiyorum