Kızlar adet olacağım gün elimde test vardı yaptım negatif çıktı ama şimdi adetim geceli 3gun oldu o zaman negatif çıkıp şimdi tekrar yapsam pozitif çıkma ihtimali var mı normalde eder gectikten 5 gün sonra test yapılmalı yazıyor ama o gün negatif çıkması normal mi varsa bile anlamadım