bsraaktan Kızlar 2 gün önce tetanoz aşısı oldum 2. Dozunu halen kolumu kımıldatamıyorum çok kötü ağrıyor herkesin böyle mi ne zaman geçer acaba
Konska bsraaktan maalesef benim de bu şekilde olmuştu tam olarak geçmesi 1 haftayı buldu kol ağrısını çok yoğun yaşamıştım 😔 çok geçmiş olsun
Hatice_gzr2505 Konska ben geçen hafta ilk dozumu yaptırmıştım 1 hafta çektim 🤦♀️ Sanki virüs aşısı olmuş gibiydim aşının yeri hala agrıyor