Deletedmom_10 ben yaptım 5ay önce, gerçekten çok çok güzel bir hastane özelden farksız odalar tek kişilik ve çok temiz banyosu bile var. Sancı çekerken eşim yanımdaydı bana destek oldu. Orda tek olsaydım delirirdim heralde 😌 bana odadayken kontrole gelenlerin çogu erkekti malesef ki 😌 doğum sırasındada odada 5 6 kişi vardı ama normal doğumda öyle, ben normalden sezeryana döndüm.