Meryemcansever 36+5 im. Bioil yağı ve dermaderm’in kakao yağlı kremini sürdüm karnıma. Ve düzensiz. Her gün değil. Başka bir yerime de sürmedim. Henüz çıkmadı çatlak. Çok sıcak suyla yikanmamaya çalıştım. Kasinirsam kasimamaya çalıştım, soğuk su döküp soğuk hava üfledim karnıma. Sıcağa gelemiyorum zaten. Doğumdan sonra da sürmeye özen gosterecegim bir süre. İnşallah olmaz. 58 kilodan 70-71 e çıktım bu arada. Ne yaparsak yapalım genetik oldugunu düşünüyorum bir de. Bol su içmeye de özen göstermek lazım ama ben yapamıyorum