Kızlar dün opu oldum tam 34 tane yumurta toplandi bugün haber bekliyorum merkezden.tabi buralardan ayrılmama söylendi riskli olduğu için.karinda anı şişlik kusma kanama olabilirmiş çok yumurtam olduğu için.basina böyle birşey gelen oldumu. İnşallah sağlıklı ve kalitelidir yumurtalarım.heyecanla beklemekteyim.