Feyz-al canım ben artık kullanmıyorum ama 20. haftaya kadar ilk başlar 8 mg günde tek kullandım sabah direkt kusuyordum rahatlayınca birkaç parça bir şey atıp ilacı içiyordum birkaç hafta sonra kırıp içmeye başladım 4 mg yine aynı şekilde çok zorlandığımda diğer yarısını da akşam içiyordum ama dediğim gibi bulantı kusmanı azaltmaz ama vücutta sıvı elektrolit dengesizliği olmasın diye serum veriyorlar dikkat et yine tansiyon şeker düşüklüğü açısından da