Selinzer ben gebelik öncesinde çektirdim bir hafta ağzım açılmadı çeneye uyguladığı baskıdan içtiğim ağrı kesicilere rağmen acillere taşındım bir hafta Allahım çok zordu ben altlı üstlü iki tane çektirmiştim ve dikiş vardı . Gebelikte çok daha zordur Rabbim yardımcın olsun tuzlu su bi nevi iyi geliyordu bana ama hiçbirşey aslında iyi gelmedi iki haftaya iyileşti tamamen şimdi iyiki çektirmişim diyorum çok rahatım önceden habire şişiyodu ağzıma iltihap akıyordu resmen çok ağrı çekiydum acın geçtiğinde sende aynı şeyi diceksin merak etme . Benim gebelik planlı olduğundan ben daha önce hallettim ama senin daha önce hiç ağrımıyordu heralde