Harleyqueen Huhuuuuu Bende 25 haftalık hamileyim sabah karın agrısıyla uyandım sancı gibi bısey var normal mi anlayamadım da
Huhuuuuu begumcann internetten baktim ama normal diyor bebeginiz buyudugu icin rahminiz grnisliyor diyor
melekce Bende 24 haftaligim canım 2 gündür bendede vardı bel ağrısı da eşlik ediyor ama sadece yürürken adım attıkça hissediyorum o bölgede baskı gibi ağrı gibi bı his var . Otururken yada yatarken yok.