Pemberuya hiç kafana takma, bana da herkes düşük yapacağım gözüyle bakıyordu. Hem lekelenmem cok fazlaydı (ara ara da kırmızı renk) hem de cok ağrım oluyordu. Ama çok şükür inat etti kaldı kücük bebeğim🥺 Hatta 2 gün önce doktor kontrolüm vardı ve iğneyi bıraktık. her sey düzeliyor, ama anlıyorum korkusu yetiyor. Dinlenmeye calısın, güzel düşünün, youtube’da cok güzel meditasyonlar var onlardan yapın dinleyin. Geçeçecek bu günler hayırlısı ile