Benim de kanda çıktı ama uzun çokkkk uzun süredir var. Gebelikten önce 3 4 Ay antibiyotik kullandım yine de geçmedi. Gebeyken zaten kullanmadım bitane toz verdi hamileler kullanabiliyor bişey olmaz dedi ama yine de heömeyeceğinibile bile kullanmadım sonuçta bebişe zarar hepsi.
Doğumla geçer diyen çok var ama bakıp görcez canım.
Canım yandıkça sıcak suyun içine bir dilim limon atıp içiyorum birkaç bardak . Geçici çözümler