Oznurack1 10 gün önce ilk doğumumu sezaryen olarak yaptım, ben genel anestezi tercih ettim herhangi bir baş ağrısı vs yasamadım. Herkesin dediği gibi ayaga ilk kalkıştan sonra bol bol yürü, sütüm hemen geldi benm ve 36+6’da yaptım doğumumu inşallah sende de süt sorunu yaşanmaz. Göğüs kalkanı al mutlaka hastaneye bile götür her emzirmeden sonra tak, benim eve gelince berbat haldeydi göğüslerim ağlaya ağlaya emzirdim sonra göğüs ucuma kendi sütümü sürüp üstüne kalkan kapattım cok şükür daha iyiyim şimdi. gaz için herkes kayısı hosafı önerdi rahat çıkarılıyoms gaz diye içtim ama bende etki etmedi doktorum ilaç verdi o sayede cıkabildim tuvalete eğer gaz çıkaramazsan hiç dert etme yani çaresi var 💕 sağlıklı, huzurlu, kolay bir dogum diliyorum