Merhabalar ☺️
Bende doğum serüvenimi anlatayım. Çarşamba günü kontrolüm vardı geldim nst ye bağlandım bebeğin hareketleri azalmış olarak çıktı ve tekrar bağlan dedi doktor yarım saat kaldım o yarım saat içinde de bı farklılık olmadi. Doktor ben seni eve gönderip riske atamam evde sancini bekleyemem dedi yatış işlemi yaptık. Suni sancı verdiler 3 cm açılma vardı ama bebeğin eli olduğundan dolayı normal doğum da olmaz dedi mecburen zorunlu sezeryan oldum. 2 günlük olduk toparlanmaya çalışıyoruz. Birde göğüs ucu içeride olanlar nasıl bir emzirme yönetmi deniyorsunuz. Göğüs ucu hariç 😒