Tugceozer Merhaba sevgili anneler artık yavaş yavaş 17.haftaya giriş yapan bir anne olarak tecrübeleriniz benim için önemli:) hangi çatlak kremini kullandınız hangisi etkili neye dikkat etmek lazım piyasada bin tane ürün var kafam karıştı valla
Gozzy Tugceozer ben doktor tavsiyesi ile lierac aldım. Ama mutlaka doğal yağlardan da kullan dedi. Acıbadem, jojoba, Hindistan cevizi yağı gibi. Sabah birini akşam birini sür dedi. 15. Haftadayım ben de yeni başlıyorum.
nmtock41 Tugceozer bunu kullanıyorum 23.haftadayım karnım yeni yeni büyümeye başladı çatlağım yok kaşıntım oldukça sürüyorum doğal olanları tercih ettim ..
Brfant22 Tugceozer badger belly butter der geçerim. Lierac kullandım sevmedim badger deneyince vazgeçemedim 4.kutumu bitiriyorum 37+1 henüz çatlağım olmadı. Genetik olarak çatlamaya meyilliyim ergenlikten çatlaklarım var ama hamilelikte henüz bir çatlak oluşmadı bunu badgere bağlıyorum çok seviyorum
Askpare Tugceozer biooil aldım 9 ayıma girmeden başladm 36 haftadayz kaşnmalr tam başlamştı kullandm hemen nemlendirdi
Esraaaa555 Hergün mutlaka vazelin ile nemlendirin. Aile hekimim kakao yağının çok iyi geldiğini söyledi. Çatlamam olmadı diyemem ama.
AyMeh94 Tugceozer selam.Canm.her sey bos.En iyisi zeytin yagi.her gun sur karnina..gunde 2 defa 3 defa.cok iyi.catlak falan olmuyo.ben kendimde suruyorum cok iyi.