Melegim4242 https://imgyukle.com/i/EB3oUv Adetime 2 gün var elimde gebelik testi yoktu o yüzden ovulasyon testi yaptım. Adete yskin böyle çıkmasi normal mi?
Elifmrt06 Melegim4242 ovulasyon testi ile gebelik belli olmaz gebelik testi yapın lh testi bu kızlar HCG testi değil Yumurtlama olup olmadigunu kontrol eden test
Asyarslan60 Melegim4242 genelde gördüklerim koyu çıkıyor t çizgisi Sizinki silik,gebelik testi yapmakta fayda var 🌸 Rabbim gönlünze göre versin✨🙏
Melegim4242 Hannde İkisinin de köyü olması lazım diyorlar ya bunda t çizgisi daha silik o yüzden şüphelendim
Naz23 @“Melegim4242”#p21019843gebelik varsa şayet ovulasyon testi çok koyu çıkmalı ben çok denemiştim sizinki normal vücutta lh hormonunu gösteren ince çizgi ama gebelik istiyorsanız inşallah Rabbim gönlünüze göre versin en kısa zamanda olsun
Melegim4242 Naz23 daha once hiç adete yskin denemedim şimdi böyle çıktı bana da normal gibi geldi ama merak işte
Gulcingezer Melegim4242 ovulasyonla gebelik saglikli bir yontem degil o lh olcuyor senin hcg olcmen lazim
Aloneanqel Melegim4242 adete kaç gün var canım. Diğer postunda 2 demiştin yanlış hatırlamıyorsam. Eğer öyleyse hamilesin gözün aydın