Merve0004 Kızlar selam Şuan saat sabahın 04:08 i wc için uyandım bi baktım göğüs hassasiyetim yok karnımda hiç bişi hissetmiyorum korkuyorum ağrım yok 14 haftamızı devirmek üzereyiz bi sorun yoktur değil mi başına gelen var mı 😔
suleozturk Merve0004 canım 29 haftalık gebeyim. göğüs hassasiyeti bende de aşırı fazlaydı ilk haftalarda yavaş yavaş değil arada yok olup sonra tekrar hassaslaşıyordu. korkma birkaç güne yine hassaslaşır benim 20. haftaya kadar sürdü bu hassasiyet sonra tamamen geçti her gebede farklı oluyor tabii ama kanaman yoksa korkma ilk haftalarda en önemli şey kanama.
Deletedmom622772 Merve0004 bende 10. Haftada gitmiştim korkarak çünkü birden acılı olan meme hassasiyetim vs. tamamen kaybolmuştu. Korkarak doktora gittim doktor çok normal olduğunu söylemişti hamilelikte belirtiler ansızın gidip haftalara göre farklı belirtiler ve hassasiyetler gelebiliyor bu çoğu zaman vücudun hamileliğe adaptasyonunu sağlaması ile alakalı demişti suan 20 haftamdayım ve hiç belirtim kalmadı neredeyse ve buna alıştım 🥰
Irem88- Merve0004 aynı şeyi yaşıyorum 12 haftalığım bende kontrolümde ayın 15 de çok merak ediyorum korkuyorum da
Eda05 Merve0004 doktorum bana bu aylarda böyle olması normal demişti anne bu aylarda biraz rahatlıyor demişti ama Okadar cok hassasiyet ve bel ağrım vardı ki şimdi neden böyle rahatım diyorum 😂
Merve0004 suleozturk şuan kanama vs yok çok şükür ama belirti yok olunca korku geldi bide bu iki gündür geçmeyen baş ağrısı var berbat
Glsm_ Tatlı bişeyler yiyin sol tarafınıza uzanın ve sakince bekleyin.mutlaka bi kıpırtı hissedersiniz..hissetmezsenizde normal.ben 34.haftamdayım bazen hiç hamile değilim gibi bi hafiflik oluyor hareket etmiyor.o haftalarda bende öyle bi durum yaşamıştım.birde 26. Haftamda..stres yapmayın
suleozturk Merve0004 içini ferah tut gebelik döneminde çok fazla kuruntu yapıyoruz bu da meleklerimizi etkiliyor maalesef 🙏🏻
minikkminik Merve0004 yani bende erken hissettikmiştim ama ama düzenli değildi o yüzden dedim canım umarım bi sıkıntı yoktur
Sercannsener Kendini üzme böyle şeylerle canım doktor kontrolü seni rahatlatır bebiş biraz sessiz sakin olacak sanırım seni üzmeyecek böyle düşün 😂😌🤩
Nilesea Merve0004 ilk üç ay vücudun hamileliğe adaptasyonuyla geçiyor sanki, sonraki 3 ay yani 2. Tremester daha normal geçiyor, bende de öyle oldu panik yapmayın, sakin olun. Anne karnındaki bebeklerin en sevmediği şey panik ve stres.
Elifmrt06 Merve0004 canım ben daha üç gün önce gittimde sordum belirti hiç yok dedim gayet normal dedi korkulacak bir şey yoktur dedi olup sonradan kaybolsa bile endişe edilecek birşey yok demişti cnm için rahat olsun hiç korkulacak bi durum değilmiş hormonlardan dolayı öyleymiş bebeğin gayet iyi sen belirti üzerine yoğunlaşma kaybolabilir geri gelebilir bunda hiç bı sorun yokmuş dedi doktorun için rahat etcekse bı doktora git eminim hiç sorun yoktur kendi kendine kuruntu yapmışım diyeceksin bak gör elif dedi dersin