Esraaa21 Merhaba güzel anneler diş etim inanilmaz şiş ve ağrıyor artık dudağım yarilmaya başladı. Bebeğimi bu durum etkiler mi?
benimmdunyamm Esraaa21 13 haftalıkken benimde şişmişti çok acıdı günde iki kere tuzlu gargara yaptım düzeldi
Hatice_gzr2505 Esraaa21 dilerini fırçalaman ve tuzlu su gargarası yapılmasını öneriyorlar ben iki kere çektim onu sürekli yaptım yine de 4 5 gün sürmüştü ama diş etleriö beyazladı ve sonra patladı rahatladım 🙏