Ben 20 haftalıkken covid oldum ilaç kullanmadım sadece kan sulandırıcı iğne kullandım bol meyve yedim çok ağrılı geçti ama atlattım şuan bebeğim iyi bebekler etkilenmiyor ama tansiyon takibi yapmanızı öneririm çünkü bende covidden sonra yüksek tansiyon ve yüksek nabız kaldı