6464_iiiaakk canım öncelikle geçmiş olsun, ama çok gözünde büyütmeni tavsiye etmem bende ilk doğumumda çok korkuyordum kafamda kuruyordum birde ay yürüyemeyip yere falan düşersem diye 😄 ama hemşireler geldi fıt diye kaldırdı ilk 6-7 adımın yavaş yavaş oluyor yere bakma direk karşıya bak adım attıkça açılıyorsun ben odanın içinde 1 tur attıktan sonra eşimle kolidora çıkmıştım. Ağrıların varsa mutlaka hemşirelere söyle ağrı kesici talep et şimdilik bol bol nescafe içmeni öneririm narkozu atman için💖 aynı zamanda kalkarken yatarken dayanılmayacak gibi ağrı yada sancı olmuyor biraz sızlıyor vesaire hakiyle o kadarınada dayanabilirsin🙏🏼