Doktorlar bu durumda başka hastalara bakmak zorunda değil ama bakan doktorların işlerine daha çok değer verdiğini düşünüyorum .
Hoş olmayan bir durumla karşılaşmışsınız ama ben bu tarz durumlarda rütbeli eşlerin devreye girmesinin doğru olduğunu düşünmüyorum. Benim eşim de rütbeli, özel hayatımda rütbesini kullanarak işimi kolaylaştırmasına izin vermiyorum. Normal insanların alamayacağı hizmeti eşimin rütbesi sayesinde almayı uygun görmüyorum.