Hasmeftun cok gecmis olaun. Idraryolu enfeksiyonu ile yaklasik 15yildir ugrasiyorum kroniklesti dr. A gitmeyide birakmistim cok zamandir. Antibiyotik kullanip 3ay sonra en cogu geri geldigi icin bos yere antibiyotik kullanmayayyim mantigindaydim. Tabi bu arada hic anne olmamistim ve erken menapoz doneminde oldugumu soyleyince dr. Son rup bebegi de deneyip hayallerimi orada birakmistim. Taki 3hafta once mucizemi ogreninceye kadar. Simdi bende kara kara dusunuyorum bu enfeksiyonu ne yapacagimi idrar kulturu istedi dr.um yakin zamanda yaptirip ona gore hareket edecegim. Ama idrardan cok fazla kan gelmesi hic normal degil ve normalde enfeksiyondan dolayi geliyorsa idrrin sonunda aci vererek bir iki damla gelir sizin acil once dr. La konusup sonra urolojiye gitmeniz gerektigini dusunuyorum bobreklerinizde bir rahatsizlik olabilir. Alah hepimize ve bebislerimize saglik sihhat nasip etsin insallah